E-mail: roana@ukr.net

Інструкція по монтажу лежачих поліцейських

Елементи примусового гальмування виготовлені з ПВХ.

 

Вироби оснащені рефлексними елементами – світловідбивачами і отворами для кріплення до дорожнього покриття. Елементи примусового гальмування призначені для монтажу на проїжджій частині доріг в місцях, де є необхідність понизити швидкість транспортного потоку на користь підвищення безпеки дорожнього руху.

 

Вказівки по монтажу:
При укладанні елементів примусового гальмування на проїжджу частину необхідно дотримуватись наступних правил:

 

  • Монтаж не рекомендується при температурі нижче 0 градусів С.
  • Окремі частини укладаються лише на рівне, міцне, сухе і чисте дорожнє покриття (асфальт, бетон).
  • Конструкція не повинна перешкоджати стіканню води з проїзджої частини. Конструкція не повинна перешкоджати прибиранню проїзджої частини доріг біля узбіч.
  • Монтаж має бути здійснений так, щоб між узбіччям і початком бар’єру було не менше 10см.( креслення № 1)
  • Елементи кріпляться до дорожнього покриття через заздалегідь просвердлені отвори діаметром 14мм/150мм.(креслення №2)

    • нейлоновий дюбель – діаметр 14/140 мм
    • оцинкований шуруп – діаметр 10/140 мм
    • оцинкована шайба – діаметр 12 мм
    • затягування болтів має проводитися так, щоб шайба під болтом була злегка вм’ята в матеріал ПВХ. При неправильному монтажі – сильно затягнутих болтах на елементі може з’явитися тріщина, що приведе до його пошкодження.
    • Основні елементи примусового гальмування кріпляться чотирма болтами, кінцеві – двома. Для зміцнення всієї конструкції необхідно в дві повздовжні канавки на нижній стороні бар’єру вкладати круглу сталеву арматуру ( креслення 2)
  • Елементи примусового гальмування 230,230В,231,231В – кругла сталева арматура діаметром 16мм
  • Окремі елементи поперечного бар’єру повинні чергуватися: кольорова – не кольорова. Кінцеві частини мають бути завжди кольоровими (креслення № 1)
  • Під час монтажу необхідно дотримуватись правил дорожнього руху та безпеки праці на дорогах громадського використання.

Рисунок 1

_1

Рисунок 2

_2